سفارش و خرید
1. چطور میتونم سفارش ثبت کنم؟
برای ثبت سفارش، ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید، محصول مورد نظر رو به سبد خرید اضافه کنید و مراحل تسویه حساب رو طی کنید. بعد از پرداخت، سفارش شما ثبت و آماده ارسال میشه.
2. آیا برای خرید حتما باید ثبتنام کنم؟
بله، با ثبتنام سفارشاتتون رو راحتتر پیگیری میکنید.
3. آیا امکان خرید حضوری وجود داره؟
برای دوستانی که در مشهد زندگی میکنند امکان خرید حضوری هست. اگر قصد بازدید حضوری دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید.
4. در قسمت درباره ما نوشته شده با خریدمون به کودکان نیازمند کمک میشه، درسته؟
بله، شما با هر خریدتون از فروشگاه گیسو به کودکان بیمار و نیازمند کمک میکنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.baharcharity.ir میتونید مراجعه کنید.
⸻
ارسال و تحویل
5. چقدر طول میکشه تا سفارشم به دستم برسه؟
زمان ارسال بسته به شهر شما بین ۲ تا ۵ روز کاری متغیره. ارسالها از طریق پست/تیپاکس/پیک انجام میشه.
6. هزینه ارسال چقدره؟
هزینه ارسال در هنگام تسویهحساب محاسبه میشه. برای سفارشهای بالای دو میلیون تومن ارسال رایگانه.
7. آیا امکان پیگیری سفارش هست؟
بله، بعد از ثبت سفارش کد رهگیری به شما داده میشه که با اون میتونید وضعیت سفارش رو دنبال کنید.
⸻
مرجوعی
8. شرایط مرجوعی چیه؟
در صورتی که محصول آسیب دیده یا اشتباه ارسال شده باشه، ما هزینه برگشت رو بر عهده میگیریم. لطفاً حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل اطلاع بدید.
⸻
محصولات
9. آیا محصولات دستسازه؟
بله، بیشتر محصولات مثل سرامیکها و اکسسوریها کار دست هستند و ممکنه کمی با عکس تفاوت داشته باشن.
10. آیا امکان سفارش اختصاصی هم هست؟
بله، کارهای سرامیکی، سنجاق سینه و بعضی از محصولات مثل آینه رو میتونیم به صورت سفارشی هم آماده کنیم. برای ثبت سفارش خاص، لطفاً با ما تماس بگیرید.
⸻
پرداخت
11. روشهای پرداخت به چه صورته؟
پرداخت از طریق درگاه امن بانکی انجام میشه و اطلاعات شما کاملاً محفوظ میمونه.
12. آیا پرداخت در محل هم دارین؟
در حال حاضر فقط پرداخت آنلاین فعال هست.
⸻
پشتیبانی
13. چطور میتونم با پشتیبانی تماس بگیرم؟
از طریق واتساپ، دایرکت اینستاگرام یا فرم تماس در سایت میتونید با ما در ارتباط باشید. همچنین شماره تماس ما:
09151172312